Heb de host zojuist gemaild (en ‘m per ongeluk Arjen genoemd… – het gaat ook nooit goed) en het geblokkeerde ip-adres doorgegeven. Ik weet niet of ze zondagavond werken, maar anders mag je toch verwachten dat ie ’t morgen weer doet. Tenzij er iets anders speelt, want hij had ’t eigenlijk woensdag al hersteld.
Ik heb hem beloofd voortaan de communicatie met hen op mij te nemen; misschien moet ik daartoe overgaan op de aanschaf van een betere telefoon, want een pc is niet altijd bij de hand.
Bij het draaiboek voor dinsdag 11 oktober: uw aandacht voor het volgende: ik las dat er geluid nodig is voor de vertoning op het beeldscherm in de expo. Dat wordt standaard door gegeven met een hdmi-aansluiting mits daar een laptop aanhangt met óf een hdmi-poort óf een nieuwere apple (lightning)poort. (Dus niet met bijv. die oude MacBook met dat zwarte verloopstuk; bij voorkeur deze dan ook niet hiervoor gebruiken.)
Het is handig te weten of de gasten een laptop hebben die geschikt is; volgens mij heeft dat beeldscherm geen aparte audio-ingang, dus in geval van het ontbreken van een goede hdmi-verbinding moet met (de) losse boxen gewerkt worden, die op de audio-uitgang van de pc kunnen worden aangesloten.
(Het audiovolume van het beeldscherm is te regelen met de shuttleknop midden onder het scherm; naar links of rechts bewegen, niet indrukken.)
23:05:31: ip vrij. Volgens M (deze keer) is het ip nu (weer) van de blacklist. Er is dus na woensdagmiddag toch nog een keer iets misgegaan vanaf een laptop. Te verklaren?
Wat ik wil doen, is die reservering-account eerst geheel van de computer verwijderen en ‘m daarna er opnieuw opzetten. Dat zou ’t probleem moeten oplossen. Hij mag iig tot dan niet geactiveerd worden! En dan even helemaal niks meer met die mailservers! 😉